Slik gjør vi

Dette skjer hvis du får en karosseriskade

Kom innom oss i åpningstiden

Vi er fleksible, slik at du kan komme innom oss når det passer deg best. Det eneste vi ber om, er at du har med deg skadenummeret fra forsikringsselskapet ditt og at du kommer innom oss mellom 09.00 og 15.00.

Ingen timeavtale

Ikke ring oss eller send oss mail; det er bare å komme innom mellom 09.00 og 15.00. Selve takseringen tar som regel ikke mer enn en 10 minutters tid.

Vi sender taksten til godkjenning

Jobben din er nesten ferdig – resten er opp til oss. Alt du trenger gjøre etter dette, er å levere og hente bilen din hos oss. Vi sender altså inn taksten til forsikringsselskapet ditt for å få den godkjent. Samtidig går vi til neste steg i arbeidsgangen. NB: Ønsker du å ta ut pengene fra forsikringsselskapet i stedet for å reparere hos oss, tar vi oss betalt for taksten med kr 850,-. Reparerer du bilen hos oss, ligger denne summen inkludert i avtalen med selskapet.

Vi setter opp time og bestiller leiebil

Timen er naturligvis obligatorisk – men skulle det være et vanskelig tidspunkt for deg, finner vi en ny tid uten problemer. Leiebilen er ikke obligatorisk, men ønsker du bil mens din egen er på verksted, kan du enten benytte dekningen av leiebil i forsikringsavtalen din, eller du kan leie bil direkte av oss.

Du leverer leiebil og henter bilen din hos oss

Enklere blir det ikke! Når bilen din er ferdig – og du vet på forhånd når det skjer – er det bare å møte opp til avtalt tidspunkt, levere leiebilen og hente bilen din igjen. God som ny.

Karosseri Spesialisten har to avdelinger

Ensjø – Malerhaugveien 15, 0661 Oslo
Kalbakken – Stålfjæra 12, 0975 Oslo